sâmbătă, 29 septembrie 2007

CHARLES AZNAVOUR- La B o h e m e

8 comentarii:

Anonim spunea...

imi incerc norocul sub identitate anonima - poate asa merge. :)
am intrat mai devreme si am citit articolul cu... closetul. m-am distrat iar acum eram chitita sa-ti scriu ca: si asa am eu probleme sa merg la wc-uri publice, dar de acum incolo, nici ca voi mai merge, la gandul infernal ca infamul vas de portelan (dar nu din cel mai fin)are ochi si "simturi", orgolii si toane...
totusi, intre timp mi-a mai trecut de goange... ca ai lipit aici pe aznavour, ca il iubesc tare mult... si "la boheme" ma intristeaza. si asa ma trezisem azi cu o stranie senzatie de imbatranire - acum trec de la senzatie la certitudine. :)
ma duc sa-mi pun scufita pe cap, sa nu ma traga curentul, si sa-mi fac somnul de dupa amiaza...
ps daca reusesc sa ma postez, te rog sa-mi dai un premiu, ceva, ca merit!

Realitatea lui Petria spunea...

Ma gandesc la premiu.

Anonim spunea...

alex, nu-mi mai incap in piele de satisfactie ca am reusit sa-ti calc pragul. cred ca nici nu-mi mai trebuie premiu... dar n-o sa ma supar daca inventezi unul.
:)
happy sunday!

lumsa

Realitatea lui Petria spunea...

Poate bem odată o palincă...

Anonim spunea...

mi-ar fi placut sa fii un pic mai ferm, la modul: "musai trebuie sa bem o palinca odata", ca asa, la voia intamplarii, prea multe sunt pe lumea asta. oricum, pana ca aceasta sa poata deveni o posibilitate reala, mai ai timp sa te hotarasti cu siguranta daca vrei sau nu sa-ti imparti buna palinca cu o necunoscuta. :)
*
citii mai sus... discurul regelui si al patriarhului (pe al patriarhului, nu tot, ca n-am innebunit - am au o pasiune pentru pierderea timpului, dar si niste limite). este intr-adevar izbitoare diferenta intre cat de putin i-a trebuit unuia sa adreseze subiectul si cat de mult celuilalt. dumnezeu cu mila. bine ca s-a intronizat (ce-mi place cuvantul asta) un nou patriarh, ca sa nu fie romanii pierduti pe campiile necultivate ale romaniei. acuma sunt stransi ciorchine in jurul noului pastor si asteapta sa fie fie invatati ce-i aia morala, incredre si bun-simt...

lumsa ...intr-o zi de luni, toamna si in alta realitate (a ta, of course)

Realitatea lui Petria spunea...

Pt lumsa
Mă pui pe gânduri...

Anonim spunea...

da' concis esti!!!!! dezvolta si tu oleaca - pe ce fel de ganduri te pun???? trebuie ca nu sunt bune, de le-ai lasat asa in aer.
iti dai seama ca incerc sa vad daca te fac sa scrii mai mult de un rand, doua... dar nu te lasi, ferit-a sfantu'...

Anonim spunea...

bine, hai, nu mai dezvolta. :) ma las pagubasa inainte sa ma injuri... :)
spor la ganduri!
tot lumsa