joi, 4 octombrie 2007

Dacă Tăriceanu chiar are sânge în instalaţie…

După ce a ieşit cu fruntea sus din încleştarea moţiunii de cenzură puite de PSD, premierul are ocazia să marcheze puncte electorale dacă se va încumeta să treacă prin Parlament legea votului uninominal. Prin asumarea răspunderii guvernamentale. Şi dacă va lipi de ea şi o lege care să condamne punctual comunismul (subţierea pensiilor securiştilor, de exemplu) , succesul este garantat. Are ori ba sânge…?

Altceva... Ultima tâmpenie a lui Băsescu. Azi, către o ziaristă de la Antena 1: “Sigur, vin direct în birou la tine să o facem”. Mârlanul este incorigibil.

6 comentarii:

Anonim spunea...

pariu pe-o bere ca nu trece nici un vot uninominal in urmatorii ani??? doar daca pune lumea mana pe par, si iese in strada.

pai tu crezi ca mai s-ar mai intoarce in parlament mai mult de 10% din trantorii care dorm acu pe acolo???? liberali, psd-isti, prm-isti, pd-isti, udmr-isti, pc-isti,
"independenti", toti, uniti in cuget si-n nesimtiri, se opun. crezi ca ei nu stiu ca n-au sanse sa mai ajunga la cascaval daca se baga VU???

Dracu

Realitatea lui Petria spunea...

Tocmai asta e. Numai aşa cred că ar trece votul uninominal, altfel o bălmăjesc la infinit pe proceduri.

Anonim spunea...

Nu am incredere nici in votul uninominal.Are si el destule neajunsuri. Luati un curs de drept constitutional si cititi,nu va mai lasati intoxicati cu minciunile lor.(ION MURARU -Drept constitutional si institutii politice)Campania elctorala se face cu bani iar banii si mass media (presa , tv,ziare)sunt ale lor.Noi am ramas cu saracia si cu impozitele.Pentru ce dracu sa mai luptam?Au furat tot,au vandut tot.Noua ne-a ramas iar datoria externa .Noua astora de jos-80 miliarde de euro! Majoritatea slujbelor din tara asta sunt de paznici (sa le pazeasca lor averile)si de vanzatoare .Mi-e scarba !Mai bine am stinge lumina si am pleca dracu din tara asta cu totii,sa-i lasam pe ei sa se tavaleasca in troaca mamii lor.

Realitatea lui Petria spunea...

Eu cred în votul uninominal, cu toate neajunsurile sale.

,,, spunea...

şi eu, da nu o să-l voteze nimeni. au ajuns pe liste, le e bine aşa ... de ce să schimbe ceva? nu mulţi dintre ei ar mai "pupa" un mandat de parlamentar!

Anonim spunea...

io am plecat deja :D

acu comentez de pe margine.

Dracu