miercuri, 3 octombrie 2007

Mă bat cu cărămida în piept. Ce se va întâmpla cu Geoană? Se va îmbăta de ciudă Băsescu în această seară?

Încă de la începutul poveştii cu moţiunea PSD, am spus că nu va trece. Aşa-i că-s bun?
În acest context, este interesant ce se va întâmpla cu Mircea Geoană, iniţiatorul tâmpeniei care a făcut spectacol azi în Parlament. Normal, ar trebui să-şi dea demisia. Sau dacă nu, să i se aplice un şut în fund!
Alexandru PETRIA

P.S. Se va îmbăta, cum am scris mai sus, Băsescu în această seară?

4 comentarii:

Anonim spunea...

Deja-i beat. Il seaca la ficat Tariceanu.

Anonim spunea...

frate petria,
geoana e atat de nerusinat incat rusinea, ca pe orice nerusinat, are diferite grade de confort
faza cu picatul motiuni e undeva pe la 3 pe o scara de la 1 la 10
deci daca il intrebi daca isi da demisia o sa se uite cu ochi blanzi de magarus necalarit decat de calugarite si o sa te intrebe: dar, dragul meu, de ce?

Realitatea lui Petria spunea...

Da, este un idiot. Îmi imaginez faza.

Anonim spunea...

Băsescu parcă a fost lovit de tren, Petria. A sosit vremea să incaseze si el, ca si Geoana, care este o ghiulea la piciorul PSD.