joi, 8 noiembrie 2007

Sex la inmormantarea bunicii

Ma numesc Irene si am 18 ani. De foarte multa vreme tin in mine un secret ingrozitor. Ma macina si nu am avut curajul pana acum sa-l marturisesc. Trebuie insa sa scap de el.
Bunica mea a murit acum 12 zile. Batrana, avea 85 de ani. Am fost la tara la inmormantare impreuna cu familia. A lipsit doar sora mea Maria.
Trebuie sa spun ca bunica mea m-a iubit enorm. Si eu la fel. Dintre toti nepotii, eu fiind mai mica, am fost cea mai rasfatata. Mie imi dadea cei mai multi bani si cele mai multe cadouri. Papusa mea favorita, pe care am botezat-o Ioana, am primit-o de la ea cand aveam 5 ani. O am si acum. Si dorm cu ea in pat. Cand am aflat ca bunica a murit am luat-o in brate si am plans in nestire. Tot drumul de la Bucuresti pana in sat la ea am plans in hohote.
Am ajuns acolo aproape lesinata de durere.
Priveghiul a decurs ca la tara in Oltenia. Trambita suna in fiecare dimineata si bocitoarele, prietene de-ale bunicii izbucneau in urlete ingrozitoare.
Mama mi-a interzis sa stau toata noaptea, vorbesc de prima noapte, alaturi de trupul bunicii. Am plecat atunci in camera mea, in alt corp de casa.
Acolo era varul meu Cristi. Nu-l mai vazusem din copilarie. Pe atunci era un mucios la propriu. Acum era un barbat in toata regula. Cristi are 20 de ani.
Era imbracat tot in negru. Sigur ii statea bine.altfel nu pot sa-mi explic de ce am facut una ca asta. Doamne iarta-ma acum si in vecii vecilor.
La inceput am vorbit despre bunica, cum alergam prin livada de pruni, cum faceam paine in tast, cum radeam de baba Dina strigoaica satului.
A zis sa bem un pahar de tuica in pomenirea bunicii. Am facut acest lucru, si am simtit cum sangele incepea sa fiarba. Marturisesc ca eram virgina. Am mai baut un pahar si inca unul. Am inceput sa plang, vroiam la bunica dar stiam ca mama nu ma lasa. Cristi m-a luat in brate. M-a mangaiat usor cu mana prin par, apoi pe gat. Eu doar vroiam ca bunica sa fie vie. L-am sarutat. Pana la el ma mai sarutasem cu baieti. Chiar si cu Andru Prietenul meu. Cu el a fost altfel de la inceput. Ma saruta cumva. Mana i-a alunecat sub fusta mea neagra. Ce a urmat este cel mai mare pacat al meu. Am facut prima oara dragoste in viata mea si singura pana acum cu un var de al III-lea, in casa bunicii mele si la inmormantarea bunicii. Nu a durat mult dar suficient sa cunosc alt univers.Sa cunosc viata. Si asta la moartea bunicii.
Of Doamne iarta-ma te rog.
Dupa ce am terminat de facut dragoste, Cristian m-a sarutat si a plecat la priveghi, in celalalt corp de casa. Dimineata a plecat cu tatal lui la Brasov acolo unde stau. Nu-l-am mai vazut. Nici macar nu-i stiou numarul de telefon. La inmormantarea bunicii nu am plans de loc. Intr-un sens am fost chiar fericita. Este cel mai mare pacat al meu. Bunico crede-ma te-am iubit enorm. Nu stiu de ce ti-am facut una ca asta. Iarta-ma.
Ce este cel mai aiurea este ca prosopul plin de sangele meu l-am ascuns in bagajele mele. Il am si acum. Si mult mai rau este ca mi-e dor de Cristi.
Iarta-ma Doamne.
(text primit prin e-mail)

3 comentarii:

Anonim spunea...

Si care e ideea - sa mai moara cineva din neam, ca sa isi mai vada varul?

Anonim spunea...

Si care e ideea - sa mai moara cineva din neam, ca sa isi mai vada varul?

Anonim spunea...

Super tare! Lucianv n-a inteles nimic!