marți, 1 ianuarie 2008

CTP si Elena Udrea

6 comentarii:

Anonim spunea...

Petria, nu am inteles nimic. In primul rind se aude foarte slab. Emisiunea am vazut-o la vremnea respectiva, dar nu am transcriptul si nu prea imi mai aduc aminte despre ce este vorba si NICI ce vrei tu sa spui.
Astept lamuriri

PS

Numele pe care voi aparea ESTE UNUL FALS. Ai 10 (zece) incercari - ce generos sunt, observi - sa afli care este numele meu real. Iti dau un indiciu> am lucrat impreuna acum 10 ani in Bucuresti.

Anonim spunea...

Spune, nu te da pe dupa cocotier...
Astept cu placere.

Anonim spunea...

cauta in Coti

scad (adica ridic) baremul. Ai dreptul la 3 incercari

Anonim spunea...

Lucian...

Anonim spunea...

Ai ghicit

PS
Iti citesc blogul. Imi place. In curind este gata si al meu. Este in probe

Ura si

La Multi Ani !

Anonim spunea...

Astept Lucian. O sa te pun pe blogroll, la prieteni.
Dumnezeu sa-ti dea sanatate, fericire si bani pana prin 2100.