duminică, 13 ianuarie 2008

Decuplat, fără să privesc rahatul aruncat în ventilator

Câteva zile am fost implicat până peste cap într-un proiect (mi-am ajutat soţia să deschidă un magazin) şi m-am decuplat complet de la vânzoleala politică. Am avut probleme şi cu calculatorul, la televizor m-am uitat doar cu coada ochiului, dar nu la ştiri. Printre picături, chiar am reuşit să recitesc o carte care mi-a plăcut în adolescenţă. Şi-mi place şi acum- “Femeia nisipurilor”, de Kobo Abe.
A fost o experienţă care m-a pus pe gânduri şi mi-a certificat iar că mulţi (sigur şi eu!) ne consumăm stupid o parte din viaţă urmărind rahatul aruncat în ventilator de către politicieni.
Reîntors, nu simt deloc nevoia să scriu despre evenimentele ultimelor zile. Prietenul Andrei Bădin a pus problema corect. Citez:
“Preşedintele Băsescu a încercat să rezolve problema numirii Noricăi Nicolai în funcţia de ministru al justiţie în stilul caracteristic. A obţinut rapid dosarul profesional al sus-numitei unde a găsit nişte probleme din trecutul acesteia. Şi evident a exploatat politic problemele din trecut ale Noricăi. Tace însă în privinţa prestaţiei de procuror a Şefului DNA, Daniel Morar, din cauza căruia România a fost condamnată la CEDO. Fiind omul său de casă, Morar este evident perfect profesional şi nu i se impută că a acţionat ilegal în mai multe dosare. L-aş crede corect pe Băsescu dacă ar acţiona la fel în toate cazurile şi nu numai în cele ale adversarilor politici.” Vezi şi
http://www.badin.ro/2008/01/dosarul-profesional-o-blond-de-pe.html
Citiţi ce a postat şi Chinezu http://chinezu.eu/2008/01/12/de-ce-ii-este-frica-lui-basescu-de-scandalul-hayssam/

3 comentarii:

Ioan Usca spunea...

După momentul 322, mi-a scăzut entuziasmul pentru politică. Desigur, când îl surprind, fără să vreau, pe domnul preşedinte pe vreun canal tv, înainte de a butona telecomanda, rostesc o vorbuliţă neaoşă. Dar, asta deja ţine de rutină, intrând în tipic. Vorba vine de la sine, fără efort, pe un mecanism asemănător celui al rugăciunii isihaste, chiar dacă-i vorba despre conţinuturi cu totul diferite...

Anonim spunea...

Si o injuratura ajuta putin...

Anonim spunea...

Sudalmele ne racoresc pe moment, dar, rostite intre patru pereti, nu schimba situatia.