duminică, 17 februarie 2008

Costel Busuioc în junglă

Câteva rânduri despre Costel Busuioc ("Pavarotti din Banat") provocat de ziarista Simona Ionescu- am înţeles că a cântat prin sat, pe la biserică, ba şi la o televiziune locală în România, dacă nu mă înşel. M-am întrebat cum de n-a fost propulsat şi am găsit răspunsul gândindu-mă la nepăsarea făţă de cel din preajmă, la celebra capră a vecinului. Ce fel de oameni cât de cât importanţi sunt în zona de unde provine Busuioc, care, dacă au ştiut de el, n-au dat sfoară în ţară? Popa n-a putut să dea telefoane ca spaniolul care l-a auzit? Primarul? Dăscălimea? Ca în junglă.

10 comentarii:

Anonim spunea...

Tara de cacao, unde se crapa pe limba proprie.

Realitatea lui Petria spunea...

Da...

anca spunea...

asta ii ceva caracteristic acestei tari. multi care au ajuns "mari" pe afara ,aici au fost sau prigoniti sau ignorati!

Anonim spunea...

Asta e ceva specific Romaniei. Nu ne intereseaza cultura, stiinta, etc. Nu stim sa ne apreciem talentele si valorile dar suntem primii care ni le asumam cand sunt descoperite de altii. Parerea mea despre aceasta "poveste" o gasiti pe pagina mea.

anca spunea...

herdesm,cu aceasta ocazie ti-am descoperit blogul. imi place ce am vazut. posibilitate de abonare nu ai?

Anonim spunea...

@anca,
Ma bucur, ca sunt cat de cat citit. Despre posibilitatea abonarii: o sa caut sa introduc si asa ceva.

Realitatea lui Petria spunea...

Herdesm, mi-a plăcut...

Anonim spunea...

@realitatea lui Petria
-Adica.....?

Realitatea lui Petria spunea...

Ce ai scris despre Busuioc.

Anonim spunea...

Multumesc de apreciere.