marți, 12 februarie 2008

La 6 ani, in lupta cu cancerul

Cu cateva zile in urma am relatat despre cazul unei fetite de 6 ani bolnava de cancer http://realiatealuipetria.blogspot.com/2008/02/ajutati-o-fetita-care-lupta-cu-cancerul.html
Mama fetitei bolnave scrie iar :
"Emma este pe lista de asteptare ptru delfinoterapie in DIVERLAND INSULA MARGARITA VENEZUELA.
pretul ptru tratament este de 4000$ aici trebuiesc adaugate transport,cazare ,masa.
telefonul este 02952625545″
a fost inscrisa de principe.
In consecinta, pentru ca prioritatea este ca Emma sa traiasca, nu sa-i facem bagajelul de amintiri, haideti sa facem cu totii cite un mic efort si sa ajutam financiar parintii sa isi salveze copilul.
Cu cit ne stringem mai multi, cu atit efortul financiar al fiecaruia va fi mai mic. Spuneti, va rog, prietenilor si cunostintelor despre Emma si haideti sa incercam sa o salvam.
va multumesc,
Andreea"

3 comentarii:

Anonim spunea...

Eu am o problema...m-am interesat si nici un medic nu a auzit de delfinoterapie pentru vindecare de vreo boala fizica....Iar asta cu Insula Margarita....iar e taaare dubios.
Stii ca nu sunt carcotasa, ca doar am dat si eu mai departe mesajul, dar ceva este tare dubios in povestea asta....

Anonim spunea...

Este o solutie disperata, in cazul in care chimioterapia nu are efect, Teodora... Amanunte despre caz http://forum.desprecopii.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=115547&whichpage=7
Vezi si http://andreanum.wordpress.com/2008/02/08/bagajelul-de-amintiri/

Anonim spunea...

Uite asa mai afla omul una , alta...si nu zace-n necunoastere.
Am dat anuntul mai departe, povestea e cutremuratoare...