sâmbătă, 31 mai 2008

Isaia salvează România

Din senin, zilele trecute, mă întrebam cu ce-şi mai decorează plictisul Faur Isaia, nebunul care are treabă cu politicienii în momentele electorale îndeosebi.
Poate că întrebarea mea s-a încovrigat şi prin capul lui Emil Constantinescu, a cărui barbă a albăstrit-o personajul cu ani în urmă, dar n-am de unde să ştiu exact din motive serios întemeiate. Nu mă rugaţi, nu le dezvălui.
Deşi-mi era dor de Isaia ca de-o clismă, eram curios.
Ei, tipul s-a gândit azi să picheteze Palatul Victoria şi mi-a dezexcitat curiozitatea. Ca un fel de P.S. la campania electorală.
Protestând, cerea să fie ales preşedinte al României taman la alegerile locale. Neapărat, în regim de urgenţă. Adică, zburătăcea vorbele, dacă pui ştampila apăsat de două ori pe Blaga, dau un exemplu la întâmplare, votul să intre în teşchereaua lui Isaia. Care va salva România!
Alexandru Petria

Niciun comentariu: