miercuri, 18 iunie 2008

Frăţia şpriţului. Asta-i dreapta politicii româneşti? Dacă da, io-s popă

8 comentarii:

marius spunea...

Ma surprinzi ca te mai mira ceva in politica!
Doar nu este prima fratie de genul asta ce s-a creat.
Uite asa scapa Jiji de dosare si pune mana pe mafia imobiliarelor din Bucuresti.
PS Barba de calugar ai asa ca nu e departe sa te faci popa :)

Realitatea lui Petria spunea...

Nu mă miră, ci mă scârbeşte.
Asta-i soluţia morală, combinaţia cu ciobanul...

anca spunea...

mare dreptate ai sandule,scirba,asta-i cuvintul care mi-a venit in gind,cind am auzit ieri stirea!
si mai scirba mi-a fost,cind am vazut la realitatea tv,cum comentau"hanalistii" neamului!
isi da cineva seama cit de jos a ajuns politica de pe dimbovita?

Realitatea lui Petria spunea...

Prin tomberoane, cu spor, fără număr, fără număr...

anca spunea...

eu consider ca asta-i stire de comenta si analizat,nu faptul ca am pierdut meciul!

Anonim spunea...

Se merita, unul pe altul!
Uite, ce bine le sta impreuna!
ruxi

anca spunea...

da'noi,ce vina avem? daca-l pune viceprimar pe jiji,ar trebui sa-si duca jiltul ala ,stii tu care sandu,ti-am trimis poza doar!

Realitatea lui Petria spunea...

Noi avem vina că ne-am născut şi trăim în România.