duminică, 15 iunie 2008

Sorin Oprescu a castigat alegerile in Bucuresti


După ce am văzut ce a declarat Băsescu- "Oboseala bucureştenilor şi-a spus cuvântul, în ciuda lucrurilor bune care s-au realizat în ultimii ani. PD-L, domnul Vasile Blaga, întreaga conducere a partidului şi, de ce nu, eu personal trebuie să ne asumăm acest eşec şi să învăţăm din el. O seară bună."- la ora 19,10 vă spun că Doctorul a câştigat alegerile.

UPDATE: Am avut dreptate, desigur.
Ca sare şi piper, mă întreb unde o să doarmă Băse după ce se matoleşte? Pe "perniţele" de alături?

9 comentarii:

anca spunea...

petria,esti sigur?care is cifrele?

Carina spunea...

Si totusi mai sunt 2 ore ...

Realitatea lui Petria spunea...

Anca, se vorbeste de 56%, dar nu este sigur.

Anonim spunea...

Felicitări Petria!

anca spunea...

sandule,l-ai vazut pe base amu seara? doamne,era manga,la volan!!!

Realitatea lui Petria spunea...

Văzut. Poate doarme pe "perniţele" pe care le-am pus alături.

anca spunea...

hahaha,depinde ale cui sint titele:)))))))))))

Realitatea lui Petria spunea...

Stim amândoi.

anca spunea...

daaa! doar ca acum cica ii la pd-l,hehe,ce scintei or fi acolo!