duminică, 9 septembrie 2007

Eu Andaa sunt o curva, dar nu vand iluzii niciodata

Manuela Vulpe sau Tatal nostru care ii esti in ceruri

In viata exista tot felul de curvarasii. De la penisuri supte pe centura la pizde suculente catalizate in epopeea normelor interzise. Diferenta dintre ,, ajuta-ma Doamne ‘’ si ,, Fereasca sfantul’’ . Dumnezeu sta si rade. Rade al dracului. Dumnezeu mi-a spus: Si eu am turnat la securitate!!!
Privesc erotismul mirean al inaltilor prelati. Uite ca sunt o curva cu pretentii bigote. Genul acela de smintita care il judeca pe Dumnezeu dupa ce Inalt premergatorul s-a savarsit in plin orgasm ecumenic. Teoctist a murit. Traiasca Securitatea.
Basescu presedintele fusarit de Elena Hrebenciucului lasa wisichii si da iama in cristelnita cu aghiasma plina de gradele de pe epoleti, doar doar Dumnezeu bunutul ii va sufla in pupa Vantul Elenei Udrea.
Pe scurt ca sa nu va plictisesc. Bartolomeu Anania si-a anuntat disponibilitatea de a candida la sefia BOR jertfindu-se pe altarul scatofiliei nationale. Toti am mancat sau mancam cacat. Numai ca unii il mananca in numele DOMNULUI. La 86 de ani fostul agent DIE, este cuprins de sindromul oii cea pierdute in prostata justitiei divine.
De ce Baconski inca trage sforile cand Manuela Vulpe de Daniel isi joaca perfect cacialmaua? Curva aia care s-ar fute cu Sf Petru pentru ca traditia autocefala sa se globalizeze in orgie.
Daca CNSAS ar da cu tamaie chiar si tatal lui JESUS ar spune ,, templul meu este o pizda sfintita….Intrati ..futeti si plecati. Si iadul se deschide brusc. Nu-I asa?
De la Adaam si Noe pana la Teodosie Spagoveanu am invatat ca tamaia este un afrodisiac. Erectia legionara a bailor de multime. Speranta nefericitilor ca ultima incredintare. Dumnezeu face blat.
Eu Andaa sunt o curva, dar nu vand iluzii niciodata.
(VIA ANDAA.RO)

Niciun comentariu: