Presa mioritica este dezbinata si invidia este un cancer care ii roade credibilitatea. La fel ca si concurenta oarba. Sigur, de actuala stare profita politicienii. Cand am lansat pe CorectNews apelul pentru sprijinirea colegilor maghiari cenzurati de guvernul lui Viktor Orban, reactiile celor din bransa au fost anemice, desi Sorin Rosca Stanescu atragea atentia ca putem ajunge si noi ca si ungurii daca nu suntem atenti si cu reactii rapide. Nu prea intalnesti ziaristi care sa laude ori macar sa relateze despre faptele iesite din comun ale colegilor. Este rusinos si trist.
Pe fondul protestului impotriva benzinarilor, cativa de gazetari din Cluj, in frunte cu Sabin Gherman si Liviu Alexa, au pus in practica o idee vehiculata intens pe internet. Dupa un sondaj postat pe siturile ziarelor citynews.ro, Mesagerul de Cluj si Servus Cluj, 4.151 de cititori au hotarat topul companiilor care sa fie ocolite de clienti, pentru ca in final sa fie obligate sa scada pretul produselor de la pompa: Locul 1. OMV 42.30%; Locul 2. Petrom 27.49%; Locul 3. Mol 16.65%; Locul 4. Rompetrol 9.23%; Locul 5. Lukoil 3.35% si Locul 6. Agip 0.99%.
Continuarea aici
Azi in Cluj, maine in toata tara…? O premiera in presa romaneasca | CorectPolitics
joi, 20 ianuarie 2011
Abonați-vă la:
Postări (Atom)