joi, 13 septembrie 2007

“Dumnezeu este acolo intre labiile mele, ascuns ca intr-un altar conspirativ”

Iubesc si Dumnezeu este copilul nostru

Cad turnurile si odata cu ele viata inceteaza sa-si mai aduca aminte de oameni. Oameni care se prabusesc in gol sperand ca Dumnezeu exista cu adevarat si ii va prinde. Dumnezeu ii va prinde la 3 secunde de asfalt. 3,2,1. Si lumea s-a schimbat definitiv.
W.T.C sau ca si cand atat Allah, dar mai ales Dumnezeu, a uitat ce este dragostea, a uitat sa faca dragoste. Si atunci Dumnezeu a disparut speriat fiind ca orgasmul celest s-a transformat in promiscuitate telurica. 11 septembrie. Un avion, doua avioane, trei avioane. Turnurile cad. Si tu odata cu ele. Si nimeni nu te prinde. Ei stiu, fir’ar sa fie, ca ai aripi. Si ca zbori zepellin.
M-am trezit. Sunt nervoasa. Sunt down. Nu tip si nu plang. La dracu, asa e viata. Sunt zile mai bune si zile mai rele. Nu mi-am mai tras-o de secole. Secolele pot fi zile, ore sau minute. Uneori nu-mi pasa. Pizda mea este un izvor. Este gura de foc. Pizda mea da viata. E drept ca uneori o si inghite. Ca un pompier piroman. Pizda mea este Dumnezeu cel voinic, cel puternic, cel rezistent si, in acelasi timp, atractie si pofta si parasire. Dumnezeu este acolo intre labiile mele, ascuns ca intr-un altar conspirativ. Sta si plange si isi roaga dracii sa il lase in plata Domnului. Acolo ii e cald si-i e bine. In pizda mea raiul in flacari iar eu sunt iadul. As putea sa sun toata cohorta de futaci. Sa intre in mine si sa iasa. Sa-l ia de barba pe Dumnezeu si sa-l scoata. Dar ar fi un avort. Iar eu am inceput sa nasc. Sa ma nasc.
Imi trec mana prin par. Este ora 11 din 11 septembrie. Sunt singura. Suna Adaam.
Ma strange in brate. Imi lipsesti. Si fluturii mei lepidoptera se joaca in barba lui Dumnezeu. Ii ies pe nas, urechi si gura. La inceput a fost cuvantul. Cuvantul ,,IUBESC’’. Imi mangaie sanii si ma saruta . Se joaca in parul meu. Ma ciupeste si ma gadila. Unde esti, Adaam. In tine, Andaa, in tine. Azi au cazut turnurile, Andaa. Viata isi aduce aminte de noi astazi. Suntem vii. Nu vreau cunilignus. Vreau sa te simt in mine. Sa stai acolo de vorba cu Dumnezeu. Intra in mine, Adaam. Vorbeste-mi. Spune-mi. Te iubesc. Exista viata inainte de Adaam si viata dupa Adaam. De asta sa fii sigur. Imi mangai sanii. Fesele mele ard. Te simt Adaam. Te sarut si iti simt limba asezand fluturii in pozitie de avangarda. Pana si fluturii mei Haetera sunt in cer, ei care nu au parasit niciodata pamantul. Intre tarana si e - 20 de centimetrii. Exact lungimea penisului tau Adaam.
Stomacul imi explodeaza si sfarcurile mele sunt tari. Te simt, Adaam. Esti acolo in mine. Esti, iubitule. Te joci acum in parul meu. Calling you. Strange-ma in brate. Asa, Adaam, fute-ma pana lesin. Fute-ma. Fute-ma si creste-ma. Fa-ma mare. Ar fi trebuit sa locuim amandoi in WTC. Ca un talisman norocos. Dumnezeu a iesit din mine. A plecat sa propovaduiasca iubirea noastra. Un pic suparat ca altcineva ii va lua locul. Dar asa e in viata. Te simt, Adaam. Acum. Nu te opri. Acum. Of , Doamne. Te iubesc. Te iubesc. Da !
Te-am prins, Adaam. Te-am ingropat in mine. Turnul este acolo. Creste odata cu noi. Si avioanele, Adaam. Sar, Adaam. Cad. Tu esti acolo sa ma prinzi.
3.2.1. Nu mai ai cartela..Nu-i nimic, Adaam. Esti in mine. La inceput a fost Cuvantul… IUBESC…
…si Dumnezeu va fi copilul nostru…
(Via prietena Andaa
http://www.andaa.ro/ )

2 comentarii:

Anonim spunea...

mas juca cu labiile tale.

Realitatea lui Petria spunea...

Eşti măgar.