miercuri, 5 martie 2008

Cum fac sex aricii

6 comentarii:

anca spunea...

alexandre,da esti "penal"de-a binelea!hehehe.! de la blasfemia cu isus la imperecherea aricilor! "m-am ris" de n-am mai putut! bravo!bine ca ne mai deviezi de la discutiile politice!

anca spunea...

p.s. de ce nu putem sa ne abonam la blogul tau? ar fi mai simplu pentru cei care doar citesc bloguri(cum sint eu)

Realitatea lui Petria spunea...

Mă bucur că ţi-a plăcut. Nu ştiu cum se face tehnic cu abonarea... o să mă interesez.

Anonim spunea...

Hai ca mi-o facusi!!! Nu am vazut niciodata o partida de sex "aricioasa"! Cam trista mi se parea ea... insa el era in extaz!!! hihihihi Hai ca m-ai amuzat! Mi-a "sarit" si somnul...

Anonim spunea...

Săracul aricioi cât s-a chinuit până a reuşit. Deci acum ştiu cum fac aricii sex : GREU !

Cassy spunea...

Ce i-o dat-o la coaja =)))