vineri, 20 iunie 2008

Basescu. Mai mult golan, mai putin presedinte

5 comentarii:

Anonim spunea...

Mda, cam trist, mai ales ca jurnalista cu pricina este de la RFI! Imi cer scuze... poporului roman ca am votat asemenea individ. :(

Realitatea lui Petria spunea...

Mda.

anca spunea...

eu cred ca,indiferent cine ar fi fost ziarista,presedintele tot ar fi trebuit sa aiba un comportament demn de functia lui!
nu l-am votat asa ca... da' tot mi-e sila ca avem un asa presedinte!

Realitatea lui Petria spunea...

Ce trebuie la Băsescu...?

Anonim spunea...

Cum la acest nivel un/o "ziarist/a" nu-si poate permite gogomanii, bine a facut Presedintele ca nu sa lasat antrenat intr-o disputa penibila. Unde mai pui ca unul dintre coraportorii Parlamentului European la redactarea Tratatului de la Lisabona fu, al nostru, Adrian Severin (vezi siteul euractiv.ro) ... si-mi amintesc ca nu au fost putine crticile in Romania si nu numai pentru operatul lor. Mihaela Gherghisan nu are nici o scuza ... era pur si simplu nepreparata ... si nu e singura.