marți, 17 iunie 2008

Băsescu: “Câteodată sunt ca un porc”

"Îmi pare rău că nu pot să nu beau. Îmi pare rău că nu pot fără Elena. Udrea, nu fata mea. Câteodată sunt ca un porc. Boc este o slugă eficace, dar parcă este prea slugarnic. Videanu ne-a făcut de râs. Am pierdut când puteam să câştigăm.”- Băsescu consemnat de Pavel Lucescu.

UPDATE: Fiind inteligenţi, v-aţi dat seama desigur că postarea este o ridiculizare mai neortodoxă a lui Pavel Lucescu, care a inventat efectiv o declaraţie de-a lui Băsescu în toiul alegerilor. Este o ficţiune despre o ficţiune.

9 comentarii:

marius spunea...

Nu imi vine sa cred ca el ar fi declarat asa ceva!

anca spunea...

nu pot sa cred,cind a dat aceste declaratii?era manga ?atunci se explica:))))))))

Realitatea lui Petria spunea...

Declaratia a dat-o lui Lucescu.

anca spunea...

inteleg asta,da' o aparut in presa? cotidianul sau pe blogul lui lucescu?

Anonim spunea...

:lol: Rai mai sinteti! Nu ca nu ar merita "obiectivul"...

Realitatea lui Petria spunea...

Amănunte despre caz pe blogul lui Iosif Buble...
Dezvăluiri înspăimântătoare...
http://ioskap.blogspot.com/2008/06/bsescu-cteodat-sunt-ca-un-porc.html

anca spunea...

petria,amu s-o suparat multi pe tine!
mare pisicher mai esti! io nu am de ce sa ma supar,chiar m-am distrat bine ,banuiam ca nu e ceva in regula cu textul ala(aducea cu "Romania Mare)

Anonim spunea...

Este Petria un psihopat ?

Realitatea lui Petria spunea...

Psiho pupu, nu-ţi desfăşura inteliganţa pe aici.