miercuri, 11 iunie 2008

Cristian Diaconescu devoalează “amorul” dintre PSD şi mafia imobiliară

Cristian Diaconescu zice pe blogul său: "Sunt multe comentarii privind sprijinul pe care l-am primit din partea partidului, dar vă asigur că cea mai mare preocupare pe care am generat-o în cercurile “iniţiaţilor”din Bucureşti şi nu numai, a apărut atunci când am spus că:
• voi dărâma măcar câteva construcţii ilegale - dintre cele semnificative şi scumpe - din centrul Bucureştiului;
• voi cere explicaţii celor care au aprobat edificarea hipermarket-urilor sub titulatura hoaţă de ”mall-uri de magazine” pentru a eluda legea românească şi Directiva UE;
• voi face gratuită orice parcare pe spaţiul public;
• voi publica pe site-ul Primăriei contractele încheiate în ultimii zece ani de Primăria Capitalei.
Nu fac pe eroul DAR EXACT AŞA AŞ FI PROCEDAT DACĂ AŞ FI CÂŞTIGAT. Multă lume mi-a atras atenţia că am greşit cu atât mai mult cu cât nici unul dintre ceilalţi candidaţi nu a spus aşa ceva. Ei ştiau de ce, iar eu nu !!!"

13 comentarii:

Anonim spunea...

Pe mine Cristi Diaconescu m-a lămurit definitiv cu postarea sa din 12 Mai, de pe blogul domniei sale. Iaca şi linkul de rigoare:
http://cristiandiaconescu.wordpress.com/2008/05/12/promisiune/

Când auzi un candidat făcând promisiuni aştepţi. Şi am tot aşteptat să-l văz ţinându-şi măcar mărunta promisiune de acolo. Şi am tot aşteptat.
Altfel, sigur, mafie etc. "Un fleac, m-au ciuruit"

anca spunea...

cam subtire declaratia,cum ar fi facut toate astea? haida de! adeca darima constructii! tare domn' diaconescu!
aia cu supermarketurile,la fel de subtire,si,ce daca dadeau aia explicatii,pai cite explicatii nu s-au dat in tara asta?
stii ce trebuia sa faca,o comisie de ancheta!hihihi! stii care e rolul unei comisii,nu?

Realitatea lui Petria spunea...

Mordechai, dacă l-au ciuruit?

Realitatea lui Petria spunea...

Anca, ce să mai completez la ce ai spus?

anca spunea...

:) ce vrei tu:)

Realitatea lui Petria spunea...

Păcat că eu n-am "gâdiganii" pe blogger cu râs, râsu-plânsu şi alte năzdrăvănii.

anca spunea...

sandule,am un cintec...hihi,vorba aia:nu se exista ase ceva! daca-l vrei,da un semn:)

Realitatea lui Petria spunea...

Am primit, dar nu merge sonorul.

anca spunea...

chiar acum am trmis-o cuiva,merge,mai incearca!!!!

Realitatea lui Petria spunea...

Nu merge sonorul la calculatorul meu de ieri.

anca spunea...

bine,ma miram cum de nu merge,lasa ca o asculti cind merge sonorul! merita:)

anca spunea...

uite,un banc ,daca nu poti audia,macar sa inlocuiesc cu altceva:) In CUBA
Concurs de bancuri politice dotat cu premii auto:
Premiul 3: autocritica
Premiul 2: autoduba
Premiul 1: autopsia

Realitatea lui Petria spunea...

Oglinda spre trecut.