miercuri, 25 iunie 2008

Secesiune. Ne pregătim să proclamăm Republica de la Spermezeu (II). Leapşă

Cei care nu ştiu de proiectul nostru grandios, să-şi bage nasul aici http://realiatealuipetria.blogspot.com/2008/06/secesiune-ne-pregtim-s-proclamm.html. În deplinătatea facultăţilor mele de toate felurile, după o consultare dictatorialo-democratică, am decis să amân cu câteva zile proclamarea Republicii de la Spermezeu.
Trebuie să lucrăm încă la redactarea stupefiantei şi inegalabilei Proclamaţii. La o ţigară şi o cafea, m-am gândit să apelez la intelighenţia care populează netul românesc. Între două-trei fumuri şi-o pată de cafea pe tricou mi-a răsărit ca şi ghiocelul primăvara ideea să dau o leapşă oamenilor de valoare pe care-i cunosc din blogosferă. Care ar suna cam aşa, ca să se poată desfăşura: cum vedeţi organizarea socio-politico-economică a Republicii de la Spermezeu, ca un proiect uman perfect?


Transmit către Adaam, Anda, Andreanum, Catastif, Cinabru, Cioco-Cioco, Conştiinţa unui liberal de stânga, Cristian Diaconescu, Inah, Adrian Năstase, Tiberiu Lovin, Daniel Todoran, Balaurul Joe King, DeMaio, dpweb, e-Xtrema, Ecologie umană, Inventarul stricăciunilor politice, Iosif Buble, John Doe, Mihnea Dumitru, Lilick, Moshe & Mordechai blog, naşii, Nenea Cosmos, O prinţesă fără inhibiţii, Oana Mujea-Stoica, Paralele//Paralele, Pastila Politică, Petrişor Socol, Chinezu, Diana Tuşa, Roxana Iordache, Scaevola, Scenarista, Simona Ionescu, Simona Popescu, Situaţii, Teodora Georgescu, Jurnalist de grădiniţa, În spatele uşilor închise- Blogul lui Andrei Bădin.

P.S. 1 Menţionez că luările de poziţie vor fi publicare într-o carte, dacă treaba-i OK.

P.S.2 Aştept texte şi de la alţii, cu blog sau fără, care doresc.

28 de comentarii:

Anonim spunea...

Io ce funcţie primesc? Ca să începem cu începutul :)))

marius spunea...

Sunt de acord daca lui Patrasconiu de la Cotidianul ii dai functia de pupincurist, ca asta o stie cel mai bine :)

Realitatea lui Petria spunea...

Spune şi ţi se va da.

Realitatea lui Petria spunea...

Marius, ce propunere genială. Adevăr 100%. Bifat.

marius spunea...

Merci mult!
Pentru mine nu doresc nimic, daca il vad pe patrasconiu fericit ca face ce ii place eu sunt incantat :)

Realitatea lui Petria spunea...

Cu reală plăcere.

Inah spunea...

vad ca v-ati orientat...da' cu nationala de fotbal ce pakatele mele faceti?
cui i-o dati?
nu se poate...
p.s. Alex...e letala tema. parol.

Realitatea lui Petria spunea...

Inah, dă-i bătaie! Hai cu text. Desigur că-i letală.

Anonim spunea...

Vedeti, Stimate Domn, cum e cu discriminarea? Cum e cu "democratia"?
Sunt singurul (singura) care m-am oferit sa stau in opozitie cu scopul declarat de a dezmembra mica republica in 3 mai mici, dar cu multe functii disponibile si cu bugete de administrat(bani de furat).
Pentru ca rep. SPER nu produce PIB ca rep. ME si nici cat rep. ZEU. N-au ce cauta impreuna.
Pentru ca sunt anonim, nu ma bagati in seama si ma lasati in afara usilor inchise.
"Nepotism" si "cumetrii" in guvernul Dumneavoastra.
Lichidati Opozitia din prima!
capitalistu'

Anonim spunea...

Merci! :) Contribuim, contribuim..Dar vreau sa stiu si eu ce rol va avea Nutzi Cocos in treaba asta. Sau te-ai gandit ca pe ea sa o excluzi din Spermezeu? :)

anca spunea...

marius,vezi ca patrascoiu(sic) nu pupa orice dos!poate, daca il invitati si pe base(ptui!)!

Realitatea lui Petria spunea...

Capitalistu', nu eşti discriminat. Spune, dăm...

Lilick, pe Nutzi deşi rezonează cu Spermezeul, o lăsăm la Cotroceni.

Aca, dă un telefon lui Băse să ne aducă nişte apă minerală rece...

Anonim spunea...

Pai si noi, Opozitia, vrem cascaval, ca sa nu va dezmembram, cu acte, europene, in regula.
Propun sa iau urmatoarele ministere, la alegere:"integrare", "dezintegrare", "munca" ("nemunca"), nimeni nu s-a bagat din "prietenii" din blogosfera,la asta!
Cat despre "transporturi", tacere totala! Luam plasa cu autostrazile!
Da' pana se transeaza raspunderile, eu ma duc la pensie!
Lucky me!
capitalistu'

Realitatea lui Petria spunea...

Capitalistu', dă în Agora ce vrei.

Anonim spunea...

RAMAN PE MINISTERU' DEZINTEGRARII!
OK?
DACA NU, VIN CU MINERII SI TOT ACOLO IESIM!
CAPITALISTU'

Lilick Auftakt spunea...

Stire calda pe blogul meu: Republica din Spermezeu! :)

Realitatea lui Petria spunea...

Mulţumesc.

Cinabru spunea...

Multumesc pentru leapsa, incerc sa raspund luni sau marti, daca reiau blogul. Sper ca nu e prea tarziu.

Realitatea lui Petria spunea...

Nu-i târziu Cinabru.

Esk spunea...

Simona Popescu?! Cea cu "Exuviile"? Daca da, vreau si eu sa fac ceva in republica asta, orice, poate ma vede si-mi da un autograf si-o incurajare :))
In alta ordine de idei, pana la urma, eu ce functie am? :)) In afara de datul din gene pe langa diversi oameni de care-mi place.

Realitatea lui Petria spunea...

Iti dau eu autograf. Graieste ce functie pohteste inimiora ta sensibiluta. Hai cu un text la tine. Sa nu mirosi menta degeaba!

Esk spunea...

pfoaai pai daca-i vorba de scris texte politice... pai eu am plecat de la facultatea aia de cativa ani :(
cat despre functie, poate una la trierea populatiei, ca sa tinem tara fara cocacalari, pitzipoance si in general oameni fara creier. Propun ca toti astia sa fie sterilizati si folositi la munci in folosul tarii si d-astea.

Esk spunea...

Sau mai bine, vreau sa infiintez ministerul frecmentarii si eu sa fiu ministra :D

Realitatea lui Petria spunea...

Ce vrei tu, dar ne trebuie un fel de Proclamaţie. Hai cu idei.

Esk spunea...

pai hai sa facem toti conferinta pe yahoo, sa stabilim ceva lucruri si dup-aia venim fiecare cu textul lui, nu? Sa lucram organizat.

Realitatea lui Petria spunea...

Denisa, cum să organizezi haosul? Nu mă pricep chiar asa la net ca sa organizam conferinte. Scrie pe blogul tău ce-ţi vine, cum ai vedea organizata o entitate frizand idealul. Fiecare pe cărarea lui, apoi ne reunim.

Esk spunea...

pai daca nu pui mana sa-l organizezi, evident ca e haos.
In fine.
O sa beau zilele astea cateva cafele sa-mi turez motorasele si rotitele la maxim si-o sa vad ce iese. Daca nu iese nimica, raman la Frecmentare. Bun asa?

Realitatea lui Petria spunea...

Turează. Să vedem.