sâmbătă, 27 septembrie 2008

Basescu, denunt calomnios!

Dacă ziaristul dat în judecată de Băsescu are sânge în instalaţie, poate să-l dea, la rândul său, în judecată pe drojdierul de la Cotroceni pentru denunţ calomnios. Ca să-i dea de lucru. Însă colegul de la “Cotidianul” n-are cojones. Este umil, ca şi Gheorghe Dinică în filmul “Columna”- “În nemernicia mea, ca un câine turbat, am muşcat mâna stăpânului…”

Tot despre subiect http://realiatealuipetria.blogspot.com/2008/09/basescu-este-un-mincinos-ordinar.html

4 comentarii:

Anonim spunea...

Etete..uite ce-a scris Oprea la Ciutacu

Victor,
Nu cred ca trebuia sa dovedesc faptul ca am coaie in aceasta chestie absurda a procesului cu Traian Basescu. Daca ma lansam in polemici acide cu el eram ca el. Nu am vrut asta. In plus, nu sunt un polemist din fire, ma rog sint mai ponderat(poate echilibrat) in aprecieri. Nu-mi sta in fire sa fiu agresiv. Daca asta se numeste lipsa de coaie, accept, fie si aceasta eticheta. Nu sunt deloc inspaimantat, sunt absolut socat, trist mai bine zis de acest gest. Sint trist din motivele pentru care banuiesc ca pina acum te-am dezamagit: atitudinea favorabila (sa ma exprim elegant) fata de Traian Basescu. Imi asum si aceasta parte a prestatiei mele jurnalistice si nu ma dezic de ea. Chiar am crezut, dupa aproape 13 ani de ziarist acreditat la Palatul Cotroceni, ca Basescu inseamna altceva …
De Cristian Oprea pe 26 September 2008 la 7:45 pm (#)

Anonim spunea...

Alexandre, nu e corect ce faci. De ce crezi că ai dreptul să le faci program altora? Îl cunoşti pe Cristi Oprea? Şi de ce, oare, milioane de alegători nenorociţi care l-au votat pe Băsescu au voie să se întoarcă împotriva lui, numai un jurnalist, nu?!

Realitatea lui Petria spunea...

Are voie să se întoarcă. Dar este jalnic că o face în genunchi. Tu procedai aşa, după ce un machitor te dădea în judecată, Roxana? Îi răspundeai cu vârf şi îndesat.

Anonim spunea...

http://www.petitieonline.ro/petitie-p00891049.html

petitie pentru o politica decenta