marți, 16 septembrie 2008

Smecherie pe seama Raiffeisen Bank

Uitati ce am primit pe e-mail de la securitate@raiffeisenonline.com:


“Raiffeisen Bank NU a trimis si NU va trimite, sub nici un pretext, mesaje pe e-mail catre clientii sai: de verificare, de autentificare, de atentionare sau orice alt motiv.


Avand in vedere numarul tot mai crescut al atacurilor de tip phishing asupra Raiffeisen Bank, echipa noastra de securitate a creeat un nou program de securizare a contului tau Raiffeisen Online.

Aceasta securizare presupune inregistrarea adresei tale personale IP in baza noastra de date alaturi de celelalte detalii ale contului tau, cum ar fi Codul utilizator, Parola si Cifrele Debit Cardului tau.


Ce este adresa IP:

Adresa IP este un cod numeric UNIC ce nu poate fi duplicat. Acesta depinde in functie de provider-ul de internet.



Ce trebuie sa faci pentru a-ti securiza contul Raiffeisen Online:

* Urmeaza link-ul de mai jos.

https://raiffeisenonline.ro/eBankingWeb/controller?security%2IP%2register


* Completeaza formularul obligatoriu pe care il vei gasi in pagina securizata de Raiffeisen Bank


Inregistrarea adresei tale personale IP se face instantaneu. Din momentul in care inregistrarea a fost facuta contul tau va fi protejat impotriva oricarui acces neautorizat.”

Mi se pare o chestie dubioasa. Eu zic sa nu muscati momeala…

8 comentarii:

Anonim spunea...

Inca mai circula smecheria asta? De prin vara a inceput, e bine ca faci lumea atenta, multi fraieri o patesc

Anonim spunea...

E ceea ce se numeste atac pishing.
A se observa modul nepofesionist in care e scris ("creeat") si explicatia puerila a adresei IP. Oricine are cunostinte in domeniul IT va remarca imediat neconcordantele in acest mesaj. Adresa IP nu e neaparat unica si in mod sigur nu poate fi folosita pentru identificarea utilizatorului.

Nu raspundeti la acest email.

P.S. Eu am primit..si nici macar nu sunt client Raiffeisen.

Anonim spunea...

Raiffeisen nu comunica pe mail cu clientii. Intai iti trimite hartie acasa, te duci la banca si completezi formularul si abia pe urma vezi cum e cu mailul...Tocami pentru ca au fost multe atacuri de genul asta.

Anonim spunea...

Cat de boi sa fie unii sa puna botul?

anca spunea...

stai linistit petria ta,si io am primit ,azi,un mail de acest fel! culmea,eu nici nu am cont la astia!
aproape saptaminal primesc mizeria asta!!da-i in puii mei,cine drac' pune botu' la asta?

Anonim spunea...

Anca, ne intalnim si aici!

anca spunea...

anonim,ne intilnim dara,da' tu care anonim esti?

Realitatea lui Petria spunea...

Culmea e că nici eu n-am cont la ei!