luni, 20 octombrie 2008

Imaturul Mircea Badea

Realizatorul emisiunii “În gura presei” a făcut o fixaţie cu bloggerii. Cu unii are de reglat conturi vechi.
M-a deranjat că în ultima lui emisiune, povestind despre o întâlnirea a Elenei Udrea cu nişte deţinători de bloguri, s-a referit constant, generalizând, pe un ton minimalizator la blogosferă. Seamănă cu ce a făcut şi deşteptul de Marius Tucă nu cu mult timp în urmă. Autosuficient, parcă scuipa cu seminţe în capul tuturor.
Caraghioasă ieşire de adolescent nematurizat.

12 comentarii:

Anonim spunea...

Cum bine ai remarcat, omul e inca imatur, in plus habar nu are despre computere/internet, el e bun la dat cu piciorul . Baiat inteligent dar cu lipsuri. Nu i-as cere prea multe unuia care inca sta la 35 de ani cu parintii...

Anonim spunea...

te asteptai la altceva?

Unknown spunea...

alexandru, te rog eu frumos, cand ai timp, da-mi si mie un mesaj pe gmail la mihnead@gmail.com. am o stire care s-ar putea sa te intereseze.. multumesc mult.

Realitatea lui Petria spunea...

Califare, mă surprind ieşirile lui prosteşti, când în fond nu este un tip prost.

Teodora, cât de cât...

Mihnea, am trimis.

anca spunea...

petria ta,astfel de iesiri are in permanenta,nu doar la adresa blogerilor!!tipul jigneste in stinga si dreapta(nu neaparat politica),in schimb daca el este jignit ...atunci sa te tii!!

Realitatea lui Petria spunea...

Acneic, Anca.

Anonim spunea...

Mie imi place la nebunie Mircea Badea, este un tip foarte inteligent, si sa fim cinstiti sunt multi idioti pe internet mai ales ca acum e la moda sa ai blog. Oricum e super la bistrita, am multe rude acolo si revin cu placere de fiecare data cand am ocazia

Realitatea lui Petria spunea...

Tyler durden, sigur că sunt destui idioţi, însă generalizarea este incorectă.

Anonim spunea...

Asa este si eu ma simt jignit ca suporter care se duce la stadion de unele afirmatii pe care le-a facut, pt ca 90 % din oamenii care mer acolo sunt normali. Dar totusi e unul din putinii care apar la televizor si pe care ii urmaresc cu placere

Realitatea lui Petria spunea...

OK.

Ion de la Chiuiesti spunea...

Tipul are un complex vizavi de blogeri. Fiind un tip plin de sine, sigur ca e greu sa suporte si critici, si in timp ce unele mijloace media l-au iertat, blogerii il pun la zid de fiecare data cand gafeaza. Iar pe astia nu poate sa-i atinga nici cu un pai.

Realitatea lui Petria spunea...

Cam de aici i se trage. Pe net nu poţi dicta, să cazi la înţelegere.