sâmbătă, 13 octombrie 2007

În ciorapi să ne mirosim (că lupta-i mai dreaptă!) sau Năstase şi Guşă se duelează cu blogurile

"Nu ma deranjeaza ca spala rufele murdare ale serviciilor"

Adrian Năstase: “(…)noul “judecator moral” al clasei politice romanesti. Cel care a dorit sa o innobileze aducand-o la Bucuresti pe Laura Andresan. Cel care a tradat, temeinic, in doua randuri echipele in care a lucrat. Cozmin Gusa. Intr-o declaratie recenta, vorbea despre "Adrian Nastase - cel care, in majoritatea timpului petrecut la Palatul Victoria, nu s-a ocupat decat de afaceri pentru care plateste astazi". Este mincinoasa si jignitoare aceasta afirmatie. In primul rand, nu prea are de unde sa stie ce faceam eu la Palatul Victoria pentru ca el nu a venit acolo decat de vreo 3-4 ori. In al doilea rand, sunt sute sau mii de oameni cu care m-am intalnit la guvern timp de patru ani si care pot vorbi despre temele discutate. In plus, programul meu era aproape public. Incepea la ora 8 si se incheia cel mai adesea la miezul noptii. In timpul asta, din pacate, la partid, Cozmin Gusa se ocupa de diverse suete si de asociatii ale "tinerilor oameni de afaceri" sau de vanatori prin teritoriu. Asta a fost motivul pentru care a pierdut increderea celor mai multi colegi din conducere. Un partid mare avea nevoie de un adevarat secretar general, nu de un organizator de intrigi. De cineva care sa munceasca. De gargara se ocupau multi altii.
Poate isi mai aduce aminte cine mi l-a prezentat, daca nu, o sa-i reamintesc eu. Nu ma deranjeaza ca spala rufele murdare ale serviciilor, "spargand" diferite informatii pe piata. E problema lui. Cred insa ca dovedeste, inca o data, ca nu este capabil sa faca politica in echipa si ca joaca la plezneala, pentru o ora pe sticla. E trist ca din noua generatie de politicieni, unii sunt niste lupisori singuratici care joaca doar cum bate vantul."

"L-am sfatuit de bine si nu m-a ascultat"

Cozmin Guşă: “Adrian Nastase s-a enervat pentru o afirmatie de-a mea, conform careia s-ar fi ocupat mai mult de afaceri personale decat de politica cat timp a fost prim ministru, publicand in consecinta o serie de aberatii pe blogul personal. Ii raspund tot pe blog. Ii raspund pentru ca inca mai conteaza pentru mine faptul ca m-a introdus in viata politica romaneasca, direct la varf. Ii raspund pe blog si pentru a-i reaminti episodul armaghedonului Ciuvica, care s-a finalizat cu retinerea ultimului, cand l-am sfatuit de bine si nu m-a ascultat(apropo de cum se da o replica). Deci, in esenta:
- se vb de tradarile lui Cozmin Gusa; am plecat pt ca n-am mai vrut sa fac echipa cu niste oameni care, in frunte cu el, tradau de fapt Romania; vor fi analizate privatizarile perioadei Nastase la momentul oportun, si mi se va da dreptate.
- ma ocupam de Asoc pt Promovarea Tinerilor, etc; corect, era de notorietate, pana in momentul in care parte din tinerii din aociatie, pusi de Nastase, au desfiintat-o la comanda dintr-un motiv simplu: plecasem din PSD, si era singurul birou care-mi mai ramasese pt intalniri.( asta e un lucru pt care n-am sa-l iert)
- cine mi-a facut cunostinta cu AN? Dan Matei Agaton, cu ocazia unei deplasari la Chisinau in anul 2000, la care a mai participat printre altii si Serban Mihailescu; de fapt, Nastase prezuma ca ar putea da in vileag o intilnire de la finalul anului 2000, cand ne-am vazut in trei, cu generalul Iulian Vlad, pentru o discutie interesanta, unde atitudinea lui era cel putin deferenta la adresa generalului( Adriane, eu pot sa-mi asum cunostintele si prietenii pt ca nu fac afaceri cu ei pe banii statului!); relatia mea cu domnul Vlad este de notorietate, intentia de santaj, cica subtil, a lui AN, este penibila."

Niciun comentariu: