duminică, 11 noiembrie 2007

Securilă Dorel Şandor

Din "Interesul Public": "Omul din spatele premierului, creierul care-l coordonează pe Tăriceanu, este un personaj foarte influent şi foarte „acoperit“.
A deţine controlul acţiunilor unui ditamai preşedintele de partid, care este şi capul Guvernului, reprezintă un pol de putere care nu poate fi neglijat. Singurul consilier al lui Tăriceanu care-l influenţează pe acesta în toate deciziile-cheie este nimeni altul decât Dorel Şandor, fost căpitan de Securitate. Intrat în conflict direct cu liberalii cu state vechi în partid, Şandor a ştiut cum să scape de oamenii care-l deranjau, blocându-le accesul la premier, sau înlăturându-i pur şi simplu din funcţii, atunci când nu-i putea controla. Izolat într-un turn de fildeş, Tăriceanu a ajuns repede să fie controlat şi manipulat de abilul său consilier.“ Amănunte
http://www.interesulpublic.ro/gardA_14/agentul-victoria-(vii)-----sandor--papusarul-din-spatele-liderilor_3567

3 comentarii:

Anonim spunea...

domnu'tariceanu am 2 fete liceu in clasa 11 si 12 si un singur salariu de 350 ron 3 persoane,vreau un ajutor de 20 de milioane,ca am depasit salariu cu 2lei bani de liceu care mi sa cerut brutu la scoala ,am inteles de la cineva ca unii patronii a dat adeverinta sub un 150 roni.va rog frumos vreau si eu un ajutor,imi sunt de ajutor pt fetele mele si sunt disperata.va multumesc.

Anonim spunea...

domnu'tariceanu am 2 fete liceu in clasa 11 si 12 si un singur salariu de 350 ron 3 persoane,vreau un ajutor de 20 de milioane,ca am depasit salariu cu 2lei bani de liceu care mi sa cerut brutu la scoala ,am inteles de la cineva ca unii patronii a dat adeverinta sub un 150 roni.va rog frumos vreau si eu un ajutor,imi sunt de ajutor pt fetele mele si sunt disperata.va multumesc. adresa mea este Rimnicu Valcea strada grigore procopiu bl 3 sc b ap.21.

Anonim spunea...

Un articol de 2 lei. Se intampla ca am lucrat cu domnul Sandor. Pe langa faptul ca este un om deosebit, de un calm si o bunatate sufleteasca rar intalnita si care a stiut ca avand in vedere faptul ca a fost profesor la Stefan Gheorgiu nu e cazul sa iasa pe sticla, cum dealtfel au facut si alti profesori de la Stefan Gheorgiu.

Cat despre influenta lui asupra lui Tariceanu... va garantez ca nu este atat de mare precum se spune in acest articol. Il reduceti pe Tariceanu la statutul de marioneta in mainile lui Sandor, ceea ce este pur si simplu fals. Multe sfaturi ale lui Sandor pur si simplu nu au fost urmate, si efectele sau vazut apoi, in loviturile lui Basescu.

Apropos, va spun asta in conditiile in care sunt membru PD-L. Doar ca nu imi place sa se dea aiurea, fara temei, in oameni care nu merita asta. Stau si ma intreb in cate cazuri nu se da aiurea in oameni, doar pt ca asa este comanda, sau pt ca jurnalistul este pur si simplu prea putin informat.
Ovidiu