miercuri, 29 august 2007

Cine poate să-l ajute... Anunţ umanitar

Mă numesc FLORIN MOLDOVAN. Am domiciliul în oraşul Beclean, strada Obor, nr. 85. Sunt imobilizat într-un cărucior cu rotile cu diagnosticul leucovesită acută şi parapareză spastică. De cinci ani de zile mă rog de toată lumea pentru un cărucior electric nou sau mai puţin nou, dar în stare de folosinţă, cel vechi pe care-l deţin fiind uzat aproape total. Telefonul meu este 0727468078.
Când am fost sănătos am ajutat şi eu cum m-am priceput. Acum nu am nici bani, nici sănătate. Aştept la rândul meu ajutorul de la ceilalţi semeni ai mei. Sper că acesta va veni la un moment dat.
Vă mulţumesc tuturor.
Cu stimă,
Florin Moldovan

2 comentarii:

Anonim spunea...

Excelent scris. Felicitari. Sunteti extrem de dur. Este rusinos ce se petrece printre inaltii ierarhi.

Realitatea lui Petria spunea...

Ati vrut probabil sa postati la textul despre Dinescu, dar bine-i şi aici. Vă mulţumesc.